Máme toho spoustu :-)

Kultura

Ať už pro vás kultura znamená důstojný obdiv v umělecké galerii nebo bláznivé taneční variace na festivalu, potřebujeme ji všichni. Proto podporujeme široké spektrum kulturních aktivit s cílem udělat je co nejpřístupnější a zároveň je zachovat pro další generace.

Jsme letitými fanoušky a hrdými partnery mimořádných hudebních zážitků. Spjati jsme s Českou filharmonií a jedním z největších festivalů klasické hudby Smetanova Litomyšl. Od svých prvních ročníků se o nás opírají mezinárodní festivaly současných scén - Colours of Ostrava a pražský Metronome Festival. Ve spolupráci s organizátory vždy myslíme i na nejmenší generace, podílíme se na akcích, které jim cestu k hudbě otevírají. A jsme proto také partnery Bejbypankového festivalu Kefír. Více v naší Abecedě dobrých věcí najdete pod písmenem H - Hudba.

Z historického hlediska vlastníme také ojedinělou sbírku obrazů, která kromě své výtvarné kvality představuje i úroveň české malby napříč zemí i koncem 19. a první polovinou 20. století. Nejen tyto vystavujeme třeba ve své pražské Galerii České spořitelny. Dnes již ve sbírání obrazů nepokračujeme, ale třeba s Moravskou galerií jsme otevřeli Artotéku. A prostřednictvím značky Erste Premier stojíme po boku přehlídek toho nejlepšího, co nabízí česká designová scéna: Cen Czech Grand Design, Designbloku a nově Avant Garde a Meet Design Ostrava. Díky nám také vznikl a na podzim 2017 měl premiéru dokument o odvaze, pracovitosti a houževnatosti grafičky Míly Fürstové, kterou proslavila spolupráce s kapelou Coldplay. Více v naší Abecedě dobrých věcí najdete pod písmenem U - Umění.

Po letech jsme se také vrátili k podpoře divadelního umění a stali se partnery unikátní scény Divadla Na Zábralí. I díky nám se po letech veřejnosti znovu otevřela slavná Werichova vila, dnes nabízející různorodé kulturní i gastronomické zážitky.

 

Kaizen

U nás dosloužily, ale to neznamená, že jiným už pomoci nemohou.  Proto přišli kolegové z banky s nápadem, jak využít prošlé lékárničky z poboček. Lékárničky tak putují z poboček do Červeného kříže, záchranných stanic či útulků.

A kde se obdobné nápady u nás koncentrují? V Kaizenu! Kaizen je způsob uvažování spojený s neustálým vyhledáváním příležitostí pro drobná a rychlá zlepšování procesů, prostředí, ale i kvality života. Do procesu jsou zapojeni především běžní zaměstnanci banky za podpory manažerů. Aktivita probíhá formou skupin vedených vyškolenými moderátory, a to napříč celou bankou.

Kaizen v roce 2016 v číslech:

  • 78 námětů s dopadem do celé banky nebo pobočkové sítě
  • dosažení úspory času v hodnotě 26,5 mil Kč
     

Uspořit čas i mít spokojené klienty - to je další z námětů skupiny Kaizen. Pavla Kroupová se svojí skupinou v Děčíně vyhrála cenu zaměstnanců za námět na odstranění kontroly aktuálních dat disponenta při změně charakteru účtu, který často v pobočce s majitelem účtu nebyl. Realizace námětu nám přinesla velkou časovou úsporu v pobočkách v přepočtu přes 4 miliony Kč za rok, ale hlavně spokojené klienty.

Kaizen

Sbíráme podněty od našich zaměstnanců a snažíme se na základě jejich nápadů zlepšovat pracovní prostředí a šetřit jejich čas i naše peníze.

Neustálým vyhledáváním příležitostí pro drobné a rychlé úpravy procesů, prostředí, ale i kvality prostředí se podílíme na zlepšování života zaměstnanců. Kaizen vyhlašuje druhým rokem soutěž o nejpřínosnější realizované projekty - centrální a lokální. V roce 2015 jsme zrealizovali 75 centrálních a 159 lokálních námětů. Dosáhli jsme úspor ve výši 13 mil. Kč.

Skupina Kaizen Liberec iniciovala odstranění časté chybovosti a ztracený čas při počítání průměrného příjmu klienta u žádosti o úvěr. Tím výrazně ulevila práci zaměstnanců a zajistila úsporu 1 396 000 Kč za rok.

Cenu zaměstnanců letos vyhrála skupina Kaizen Ústí nad Labem. Upozornila na chybějící náhled přesného zůstatku kartového účtu, který postrádali klienti. Vznikla tak úspora 1 163 333 Kč za rok.

Kaizen je způsob uvažování spojený s neustálým vyhledáváním příležitostí pro drobná a rychlá zlepšování procesů, prostředí, ale i kvality života. Do procesu jsou zapojeni především běžní zaměstnanci banky za podpory manažerů. Aktivita probíhá formou skupin vedených vyškolenými moderátory, a to napříč celou bankou. 

Created by studio loudmark